Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Announcements
  • Current
  • Archives
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
    • Contact
Search
  • Register
  • Login
Search
  1. Home /
  2. Archives /
  3. No. 11 (2022)

No. 11 (2022)

					View No. 11 (2022)
Published: 2022-03-31

Full Issue

  • pdf (Español (España))

Artí­culos

  • Los VIDEOJUEGOS DE TEMÁTICA CLÁSICA COMO OBJETO DE ESTUDIO: ALGUNAS CONSIDERACIONES

    Cristóbal Macías Villalobos
    1-18
    • pdf (Español (España))
  • Fus Ro Dah! Skyrim 10th Anniversary Edition, Subtitles, and Digital Humanities

    Marina Fontolan
    19-36
    • pdf (Español (España))
  • The The relationship of collecting with NFTs and metaverses in education

    Karla Karina Ruiz Mendoza
    37-52
    • pdf (Español (España))
  • Español

    Esteban Zapirain
    53-66
    • pdf (Español (España))

Entrevista

  • SANDY PETERSEN, EXDESARROLLADOR EN ENSEMBLE STUDIOS

    Juan Francisco Jiménez Abad
    67-80
    • pdf (Español (España))

Current Issue

  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

Make a Submission

Make a Submission

Developed By

Open Journal Systems

Language

  • Català
  • English
  • Español (España)
  • Euskara

e-tramas es editada por el Grupo de investigación en Tecnologí­as Interactivas (GTI) de la Facultad de Ingeniería, el Grupo de Investigación y Transferencia "Tecnologías Educación - Gamificación 2.0" (TEG 2.0) de la Facultad de Humanidades de la Universidad Nacional de Mar del Plata y el Grupo de Investigación "humanidades digitales: historia y videojuegos" (E041-06). Facultad de Letras, Universidad de Murcia, España.

ISSN 2618-4338

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.