Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Announcements
  • Current
  • Archives
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
    • Contact
Search
  • Register
  • Login
Search
  1. Home /
  2. Archives /
  3. No. 10 (2021)

No. 10 (2021)

Tapa del Numero 10
Published: 2021-11-30

Full Issue

  • pdf (Español (España))

Artí­culos

  • Narrar el manga a través de las mecánicas de juego: Análisis del diseño narrativo de Dragon Ball FighterZ

    Rubén García Moreno
    35-49
    • pdf (Español (España))
  • TRANSHUMANISM, NANOTECHNOLOGY, AND VIDEO GAMES THE ANTHROPOLOGICAL NEED TO REPRESENT THE FUTURE

    Josefa Ros Velasco
    50-74
    • pdf (Español (España))
  • Blockchain

    Karla Castillo
    1-13
    • pdf (Español (España))
  • "Through the Darkest of Times" Videogames on History of the Contemporary Worlds

    Manuel Fernández Santos
    14-34
    • pdf (Español (España))

Entrevista

  • El running ¿una actividad individual o colectiva? Un análisis desde el libro terapia de la felicidad.

    Julio Cesar Pinto
    75-83
    • pdf (Español (España))

Reseñas

  • Español

    Claudia Bonillo Fernández
    • pdf (Español (España))

Current Issue

  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

Make a Submission

Make a Submission

Developed By

Open Journal Systems

Language

  • Català
  • English
  • Español (España)
  • Euskara

e-tramas es editada por el Grupo de investigación en Tecnologí­as Interactivas (GTI) de la Facultad de Ingeniería, el Grupo de Investigación y Transferencia "Tecnologías Educación - Gamificación 2.0" (TEG 2.0) de la Facultad de Humanidades de la Universidad Nacional de Mar del Plata y el Grupo de Investigación "humanidades digitales: historia y videojuegos" (E041-06). Facultad de Letras, Universidad de Murcia, España.

ISSN 2618-4338

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.